Alla inlägg under april 2011

Av linnea - 30 april 2011 10:15

valborgsmässoafton

jag avslutar mitt storkok som pågått i dagar. lasagnen i ugnen. matlådor

emma är i london och kommer med fina besked, kanske har hon vita höga med sig hem till mig.

snart ska jag promenixa sen leta på mitt sällskapför dagen och börja fira vår


igår var det födelsedag. grillkalas på solsidan.

jonathan underhöll och var dessutom på fastergos-humör. jag är nöjd

tom var en utmärkt värd och hade ordnat en härlig fest!

mätt och vinfylld hamnade jag i bjöff soffa med en film som var utmärkt att somna till.


 

Av linnea - 26 april 2011 16:28

den här dagen som började så bra och skulle också ge ett bra inlägg.

nu är jag ledsen och arg!


jag tror att de skämtar, och därför kan jag inte ta dem på allvar. och om ni menar allvar vill jag aldrig mer se er! min dag är förstörd! elaka DVBF-are. jag trodde att jag var immun mot "det var bättre förr" och att jag kunde ta det, men jag blir ledsen. varför ska man allatid vara bakåtsträvare?! varför är det coolt?

idioter


men som sagt, förmiddagen var helt okej


 

Av linnea - 25 april 2011 12:43

jag har haft en väldigt fin påsk. flera dagar som man vill ha mer av.

kvalitetstid med familj och vänner.

god mat och fint väder.


det är liksom lagom nu

Av linnea - 19 april 2011 21:54

Kårterrassen är grillinvigd för i år! Vi som inte fick nog av dagens häng fortsatte in på kvällen med grillfest. Låt oss gör om det igen och igen. Som förra året fast annorlunda. Nostalgi möter nutid.


   

Av linnea - 19 april 2011 21:53
man måste genom skam
man måste genom drömmar
man måste dö några gånger innan man kan leva

han somnade bakom
sina nya solglasögon
och han drömde att han inte behövde nån
och när han vakna
satt en lapp i hans panna
"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa"
Av linnea - 13 april 2011 16:12

bockar av och lägger till. listan tar aldrig slut, eller jo i juni.

jag har lite separationsångest förstås, men det känns bra att vara på sluttampen.

nu ska jag ringa antagningen och söka kurser.

snart är jag en heltidsstudent igen! det känns fantastiskt att jag har skjutit på slutet, för jag vill vara kvar i detta lite till.


bebisen heter Rasmus och väger 5065g. i morgon får jag förhoppningsvis träffa hela familjen!


amanda åt falafel idag och längtade tillbaka till Palestina. kanske åker vi dit igen, och kanske gör vi det mest för falafeln!


igår arrangerade vi den där alldeles särskilda kvällen som återkommer varje år

fösrta grillningen. det var toktrevligt och jag var på skojhumör.

Av linnea - 13 april 2011 16:11

Mina barn ska heta Erik och Hilding. Jag behöver bara en pappa.

Av linnea - 12 april 2011 22:03

idag kom han äntligen

en ny människa till världen

en ny liten familjemedlem att följa genom livet

välkommen du lilla

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards