Alla inlägg under maj 2011

Av linnea - 25 maj 2011 00:25

övertidstimmar som blir sovmorgon

onsdag blir mest lik en vanlig dag på jobbet

annars börjar just sådana ta slut

sista mötet hit och sista rapporten dit


ikväll har det varit pysselverkstad hemma

småprat om storsaker på ett okomplicerat sätt

tack för att du är svinbra

Av linnea - 18 maj 2011 15:10

"I'm here for you" she said
And we can stay for awhile,
My boyfriend's gone,
We can just pretend.
Lips that need no introduction
Now who's the greater sin,
Your drab eyes seem to invite
(tell me darling) Where do we begin.

Was this over before it ever began
Your kiss, your calls, your crutch
Like the devils got your hand
This was over before
Before it ever began
Your lips, your lies, your lust
Like the devils in your hands

Everyone in this town
Is seeing somebody else
Everybody's tired of someone
Our eyes wander for help
Prayers that need no answer now
I'm tired of who I am
You were my greatest mistake
I fell in love with your sin
Your littlest sin

Av linnea - 18 maj 2011 12:48

en spellista som skulle bli nåt


en morgon som har funkat utmäkt

Av linnea - 17 maj 2011 11:46
Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt
En kort paus, utanför statoilmacken vi köper folköl 3,5
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Jag är rädd, för du ser för bra ut i svart, svart lugg och blå anorak
Den där skogen, gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig, säger:
Kyss mig inte, det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Det är kallt, du får låna min halsduk, du går så misstänkt nära mig
Du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå
Du kysste mig nyss det kommer bara leda till nå't ont
Av linnea - 17 maj 2011 11:32

Viksäng väljer musik idag, vilket redan gett mig ett par usla melodier att tralla på. Pryo jobbar DP och jag har aldrig sett honom så lycklig. Valet till nya representanter som ska styra denna skuta är igång och slutet är nära. Nuvarande gäng är påväg mot pension. Ljus i tunneln eller början på något slags strävan efter att hitta en ny mening med livet, det vet jag inte än.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards