Direktlänk till inlägg 25 april 2008

promoes vatten och en dag på uteserveringar

Av linnea - 25 april 2008 20:28

onsdagen var toppen!

jag hade superkul och blev jätteledsen när anna sa att det var dags att gå hem

the big news är att jag delade vattenflaska med promoe och att jag behöll flaskan:)

så träffade vi victor från p2-05 också! han har visst gått och blvit stor kille. helt ortoligt! underbart att se honom förstås.


igår var vi på open mic night på kåren. myselipys!

fina uppträdanden och snälla människor som hjälpte mig att pina i mig öl. jag och sara har nämligen bestämt att vi ska lära oss att dricka öl, som tidigare nämnt. det går sådär.


idag var jag och sara kungar på stan. för den 25 smäller det. dagen D som vi har längtar efter så länge. ut och sätta sprätt på pengarna bara.

köpt en tröja och en massa krims krams. bäst av allt. jag proppade i mig en sallad på cornetto till lunch med sara och lisa, tog en cola med sara, emelie, john och andreas på bill&bob och käkade middag utanför skrapan med emelie och sara! alltså tre uteserveringar på en dag! och fler ska det blir. heeela sommaren!


rickard var här nyss. han ville att jag skulle följa med till konrad ikväll. hm. jag sa nej och försökte skylla på att vi ska upp 7 imorogn. det gick han inte på.

- är du student så ska du klara sånt, sa han.

så var det med den saken. jag är övertalad.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea - 10 juni 2013 20:31

Nour el Refai får mig att vilja skriva en bok om mitt liv, eller åtminstone sommarprata. Hennes sommarprat inspirerar mig att analysera sagan där jag är huvudkaraktären. Livet som handlar om mig. ...

Av linnea - 31 december 2012 13:11

Jag ska inte längre plugga. Jag ska inte längre engagera mig på Studentkåren. Jag ska inte längre bo i Västerås. Jag ska inte längre leva studentliv.    Jag ska istället göra det jag drömt om i många år.  Jag behöver inget nyårslöfte. Jag har f...

Av linnea - 31 december 2012 13:06


Should auld acquaintance be forgot, And never brought to mind? Should auld acquaintance be forgot, And days o’ lang syne! Chorus: For auld lang syne, my dear For auld lang syne, We’ll tak a cup o’ kindness yet For auld lang syne! ...

Av linnea - 15 december 2012 22:36

Kartongerna blir fler. Skåp och hyllor ekar tomma. Snart är livet på brahegatan historia. ...

Av linnea - 5 december 2012 11:38

Idag ska jag strukturera upp den kanske coolaste planen i mitt liv. Grovplanering för mina första lektioner, med mina första elever, på mitt första jobb. Wow! Tåget strular och det är snöstorm. Det känns rätt att jag bestämt mig för att inte pen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards