Direktlänk till inlägg 2 december 2010

inte dum alls

Av linnea - 2 december 2010 14:37

Jag känner mig hel igen efter att ha varit lite fysiskt splittrad i några dagar. jag och Henrik har flyttat ner delar av våra kontor till Daniel, för att vi har kommit på att det är roligare att dela rum än att sitta på varsin våning. Nu sitter vi alla på studentservice och möter studenter på ett bättre sätt. dessutom har vi kul. jämt.

Problemet har varit att jag inte haft någon dator eftersom att jag har en stationär på mitt gamla kontor. Jag har därför sprungit emellan mina två kontor och det tredje kontoret som jag delar med kvällsgrabbarna. Nu har jag fått en bärbar så jag är på banan igen.


Om (snart) en timme kommer "far är rar" och hämtar mig. Hämtar hem.

Jag ska på middag och födelsedagsfirande

Hipp hipp hurra för mamma!

Träffa de klart viktigaste människorna i mitt liv och få ny energi.


Denna låt spelas konstant och det gör mig inget

 
 
Ingen bild

Sopsi

7 december 2010 01:42

FAR ÄR RAR, MOR ÄR EN ORM.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea - 10 juni 2013 20:31

Nour el Refai får mig att vilja skriva en bok om mitt liv, eller åtminstone sommarprata. Hennes sommarprat inspirerar mig att analysera sagan där jag är huvudkaraktären. Livet som handlar om mig. ...

Av linnea - 31 december 2012 13:11

Jag ska inte längre plugga. Jag ska inte längre engagera mig på Studentkåren. Jag ska inte längre bo i Västerås. Jag ska inte längre leva studentliv.    Jag ska istället göra det jag drömt om i många år.  Jag behöver inget nyårslöfte. Jag har f...

Av linnea - 31 december 2012 13:06


Should auld acquaintance be forgot, And never brought to mind? Should auld acquaintance be forgot, And days o’ lang syne! Chorus: For auld lang syne, my dear For auld lang syne, We’ll tak a cup o’ kindness yet For auld lang syne! ...

Av linnea - 15 december 2012 22:36

Kartongerna blir fler. Skåp och hyllor ekar tomma. Snart är livet på brahegatan historia. ...

Av linnea - 5 december 2012 11:38

Idag ska jag strukturera upp den kanske coolaste planen i mitt liv. Grovplanering för mina första lektioner, med mina första elever, på mitt första jobb. Wow! Tåget strular och det är snöstorm. Det känns rätt att jag bestämt mig för att inte pen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards