Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

alltså sånt här borde vi göra oftare

Av linnea - 1 januari 2011 19:07

när allt på facebook är sett och tråkigt, då bör man ta sig i kragen och gå till affären

- kinesiskt ordpråk


nyårsfesten var lyckad. jag var glad i hatten, skrattade åt allt och dansade lite (säg inte det till någon). jag däckade lite för tidigt och vaknade utvilad när DJ danne och de andra tyckte det var sovdags. då var jag pigg och på skojhumör. de trötta partyprinsessorna och partyprinsarna ställde upp och var publik en stund , men sen ville de sova. jag somnade direkt om. en liten stund undrade jag om det faktiskt inte var någon som hade hjälpt mig att natta mig tidigare. jag hade ju hittat ett sunkigt täcke, klätt av mig och vikt mina kläder på ett sätt som som inte matchade min berusningsnivå. hur som helst hävdade alla att jag förmodligen grejat alldeles själv eftersom att de andra festade på därnere under tiden. 

idag efter några "det där var det bästa som hänt mig i hela mitt liv"-upplevelser for vi hemåt. nöjda, lite kalla om fötterna, tidvis röksugna och med sikte på en milkshake.


jag borde vara hungrig. jag har inte ätit nåt. men jag känner mig kräsen och får inte klarhet i vad det är jag är allra mest sugen på.

pickles kanske?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea - 10 juni 2013 20:31

Nour el Refai får mig att vilja skriva en bok om mitt liv, eller åtminstone sommarprata. Hennes sommarprat inspirerar mig att analysera sagan där jag är huvudkaraktären. Livet som handlar om mig. ...

Av linnea - 31 december 2012 13:11

Jag ska inte längre plugga. Jag ska inte längre engagera mig på Studentkåren. Jag ska inte längre bo i Västerås. Jag ska inte längre leva studentliv.    Jag ska istället göra det jag drömt om i många år.  Jag behöver inget nyårslöfte. Jag har f...

Av linnea - 31 december 2012 13:06


Should auld acquaintance be forgot, And never brought to mind? Should auld acquaintance be forgot, And days o’ lang syne! Chorus: For auld lang syne, my dear For auld lang syne, We’ll tak a cup o’ kindness yet For auld lang syne! ...

Av linnea - 15 december 2012 22:36

Kartongerna blir fler. Skåp och hyllor ekar tomma. Snart är livet på brahegatan historia. ...

Av linnea - 5 december 2012 11:38

Idag ska jag strukturera upp den kanske coolaste planen i mitt liv. Grovplanering för mina första lektioner, med mina första elever, på mitt första jobb. Wow! Tåget strular och det är snöstorm. Det känns rätt att jag bestämt mig för att inte pen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards