Alla inlägg den 5 juni 2009

Av linnea - 5 juni 2009 00:19

så fick vi lägenheten tillslut, men plötsligt har jag ingen att dela den med.

mina dåvarande blivnade sambos har flyttat utan mig och jag hade precis vant mig vid tanken att inte flytta, då dimper drömmen ner i inkorgen. jag är frustrerad och fundersam. jag som tänke ha några dagar i mitt liv då det inte fanns nåt jobbigt att tänka på, ha! trodde jag, ja.

så, hur tackar man ja till en trea som man inte kan bo i själv

hur tackar man nej till en lägenhet som man visuellt redan bott i ett tag

- det som skulle bli så bra


jag är hemma på folkan igen och det känns bra på så vis.

efter härliga dagar som en bortskämd prinsessa är det på flera sätt skönt att ändå komma till mitt. imorgon ska jag uträtta flera vikitga ärenden och sen ta helg. kanske rensa garderoberna som snart spyr av överbelastning.


nästa vecka börjar jag och teamet planera världens bästa sommarläger!

yes 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards