Alla inlägg den 23 juni 2009

Av linnea - 23 juni 2009 18:55

jag och sophia är kombo denna vecka.

vi har det fint. bjöd pii på fika och vin igår. skratta in på småtimmarna bortsett från de mintuer jag var småtjurig dålig förlorare.

jag har så extremt svårt att hålla mig.

tur att mina livskamrater står ut med mig även i vått

sova bredvid någon är så underskattat och vackert hörrni


idag blev det inte mycket bad på jobbet för ovanlighetens skull

brända linnea fick minsann ha tröja på.

jag grävde ner ett barn och en kollega under sanden så bara huvudena stack upp. jag gillar lek och sånt

jag trivs enormt bra tillsammans med mitt ledateam!

skräckblandad förtjusning inför fredag då vi säger farväl för några veckor

det kommer faktiskt kännas en aning tomt utan dem


jag blir smikrad och glad när folk säger

- din idiotiska galning, du har ju alltid saker för dig. 

jag gillar det, prioritera är det värsta jag vet och jag är kass på att hantera de situationer där sånt måste förekomma.

idag tackade jag nej till ett jobb som skulle starta i höst

tid finns det för lite av, antalet roliga saker att engagera sig i är obegränsat

typiskt

Av linnea - 23 juni 2009 18:52

nån har sagt att vi har så många dar kvar

låt dom börja nu, ja låt dom börja nu

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards