Alla inlägg den 9 juni 2009

Av linnea - 9 juni 2009 21:34

jag är i grannstugan. de spelar risk. jag är inte med, jag tror att det är för att jag vara så tjurig över att jag alltid var för liten när jag ville spela risk. min stora, stora storebror och hans kompisar var duktiga, jag var dryg. stick

det fortsatte när jag bodde i kollektivet, risk-grabbarna tyckte att det tog för lång tid att lära mig, "kanske en annan gång..."

sånt där sitter kvar ser ni.


min lillebror fick äntligen sin operation idag. pajade knän -aj.

nu är han lagad.

appropå lillebror har jag varit rörmokare idag, tröttnade på stoppet i handfatet och tänkte för ig själv att

- det här ska jag klara, jag ska minsann inte be om hjälp

krafs, kladd och lite kräkreflexer. nu är mitt badrum skinande rent!

tvätten är i maskinen också, jag är fixar-lasse idag!


de där garderoberna ska rensas också.



Av linnea - 9 juni 2009 15:34

jag ska åka buss fast det går fortare och är mer miljövänligt att åka tåg. jag behöver en busstur nu. jag gillar att åka länge.

det går jättebra på jobbet, kul gäng, kul jobb!

idag fick vi träna livräddning och HLR på badhuset. roligt!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards